ОРІЄНТОВАНА СХЕМА АНАЛІЗУ УРОКУ
- Клас
- Предмет
- Тема урок
- Мета уроку (триєдина)
- Тип, вид уроку
- Чи відповідав зміст уроку, методи навчання, форми організації діяльності учнів меті даного уроку?
- Які методи і прийоми навчання використав учитель на уроці? Яким методом надавав перевагу активним чи пасивним?
- Які дидактичні завдання простежені на окремих етапах уроку, чи пов’язані вони із загальною метою уроку?
- Які форми роботи з учнями використав учитель на уроці?
- Чи простежувались на уроці прийоми, які б допомагали учневі самому здобути знання, чи використано на уроці алгоритми, пам’ятки, схеми, опорні конспекти?
- Чи використовував учитель на уроці інноваційні педагогічні технології?
- Чи було підбито підсумок уроку? Як?
- Що б Ви порадили вчителю для вдосконалення уроку?
ПАМ’ЯТКА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ
- Яка тема уроку? Чи збігається вона з календарним плануванням?
- Чи правильно визначено мету, завдання уроку? Чи відбивають вони найголовніше в навчальному матеріалі?
- Чи правильно обраний тип уроку (відповідно до теми та мети уроку)?
- Чи відповідає структура уроку обраному типу уроків?
- Чи ефективно розподілено час уроку: 1/3 уроку - робота з новим матеріалом, 2/3 - самостійна та пізнавальна діяльність учнів?
- Чи є оптимальним вибір методів та прийомів навчання, наочності, використаних на уроці?
- Що саме з передового педагогічного досвіду ви використали на уроці?
- Чи вдалося вам диференціювати навчання на уроці?
- Чи були активними діти на уроці? Якщо ні, то чому?
- Чи не велике за розміром домашнє завдання ви дали дітям і чи вдалося підготувати учнів до нього?
- Чи зуміли ви провести короткий ефективний підсумок уроку (тобто знову наголосити на головному у навчальному матеріалі уроку), оцінити відповіді учнів?
- Дайте оцінку своєму уроку, своїй діяльності на уроці. Чи зреалізовані мета, завдання уроку?
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.