четвер, 4 грудня 2014 р.

Аналізуємо урок

ОРІЄНТОВАНА СХЕМА АНАЛІЗУ УРОКУ
  1. Клас
  2. Предмет
  3. Тема урок
  4. Мета уроку (триєдина)
  5. Тип, вид уроку
  6. Чи відповідав зміст уроку, методи навчання, форми організації діяльності учнів меті даного уроку?
  7. Які методи і прийоми навчання використав учитель на уроці? Яким методом надавав перевагу активним чи пасивним?
  8. Які дидактичні завдання простежені на окремих етапах уроку, чи пов’язані вони із загальною метою уроку?
  9. Які форми роботи з учнями використав учитель на уроці?
  10. Чи простежувались на уроці прийоми, які б допомагали учневі самому здобути знання, чи використано на уроці алгоритми, пам’ятки, схеми, опорні конспекти?
  11.  Чи використовував учитель на уроці інноваційні педагогічні технології?
  12.  Чи було підбито підсумок уроку? Як?
  13.  Що б Ви порадили вчителю для вдосконалення уроку? 




ПАМЯТКА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ


  • Яка тема уроку? Чи збігається вона з календарним плануванням?
  • Чи правильно визначено мету, завдання уроку? Чи відбивають вони найголовніше в навчальному матеріалі?
  •  Чи правильно обраний тип уроку (відповідно до теми та мети уроку)?
  •  Чи відповідає структура уроку обраному типу уроків?
  •  Чи ефективно розподілено час уроку: 1/3 уроку - робота з новим матеріалом, 2/3 - самостійна та пізнавальна діяльність учнів?
  • Чи є оптимальним вибір методів та прийомів навчання, наочності, використаних на уроці?
  • Що саме з передового педагогічного досвіду ви використали на уроці?
  • Чи вдалося вам диференціювати навчання на уроці?
  • Чи були активними діти на уроці? Якщо ні, то чому?
  • Чи не велике за розміром домашнє завдання ви дали дітям і чи вдалося підготувати учнів до нього?
  • Чи зуміли ви провести короткий ефективний підсумок уроку (тобто знову наголосити на головному у навчальному матеріалі уроку), оцінити відповіді учнів?
  • Дайте оцінку своєму уроку, своїй діяльності на уроці. Чи зреалізовані мета, завдання уроку?




Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.