Недоліки і
помилки
|
Шляхи подолання
|
Учитель пише на дошці нерозбірливо.
Витирає лише частину дошки. Залишає уривки попередніх записів.
|
Перш
ніж писати на дошці, слід повністю стерти непотрібне. Відновіть уміння чітко,
правильно писати літери.
|
Учитель пояснює новий матеріал. Окремі школярі
починають розмовляти, до них
приєднуються інші. Учитель не зважає на гул і продовжує розповідь.
|
Намагайтеся
помічати найменші порушення поведінки окремими учнями, не даючи можливості
долучитися до цього процесу іншим. Зробіть паузу, уважно подивіться на
недисциплінованого учня, висловіть мімікою й жестом своє незадоволення.
Аналізуйте зміст і методи роботи: якщо учні втратили інтерес до вашої розповіді,
треба шукати інші засоби викладу матеріалу.
|
На уроці вчитель аналізує поведінку учнів, з'ясовує причини конфлікту, що призводить до марнування часу й нервового збудження
вихованців.
|
Намагайтеся нейтралізувати негативні дії вихованців засобом «підміни»,
тобто негайно переключивши їхню увагу на інший вид діяльності, насамперед
навчальну.
|
Учень не хоче працювати на уроці, усіляко демонструє це. Учитель намагається залучити його до навчальної роботи, вдаючись навіть до авторитарних
засобів впливу.
|
Не варто
бурхливо реагувати на таку поведінку школяра. Краще залишити його в спокої.
Якщо всі учні класу активно виконують конкретне завдання, недисциплінований
вихованець може також долучитися до
роботи.
|
Учитель, вислухавши відповідь
учня, оцінює її, не аргументуючи. На запитання учня «А чому низький бал?»
відповідає: «Бо ти знаєш цей матеріал недостатньо».
|
Намагайтеся
завжди аналізувати відповіді, підкреслюючи позитивне і вказуючи на помилки.
Можна також спонукати школяра до самоаналізу.
|
Учитель під тиском батьків або
учнів іноді змінює раніше виставлені бали.
|
Будьте
об'єктивні в оцінюванні знань — не виявляйте власних симпатій чи антипатій.
Це призводить до втрати вчителем авторитету.
|
четвер, 4 грудня 2014 р.
Як уникати помилок
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.